Bloggintresserade

31 januari 2014

Blogg tips! Vårkänning


Hej alla ni där ute i snöyran!

Jaha då kommer den nu då, när det nog inte alls är många som vill att den skall komma. Snön alltså.

Mina kvistar från plommonträdet.Har blommat över nu.








Och nu börjar körsbärskvistarna visa lite färg som jag tog hem när stora körsbärsträdet sågades ner.


Det känns verkligen hoppfullt.








På mitt köksbord idag står en skål med några tulpaner som nästan har blommat över. Lite för fina för att kasta.



I buketten de kommer från var det några anemoner och vita vaxblommor också.










Jag var till en bloggvän och hälsade på.
I hennes utegran fanns det vaxade äpplen. Fåglarna har ätit upp innanmätet och sparat vaxskalet. Vi funderade på om de sparade en del tills det blir kallare för alla har de inte ätit på????







Nu till ett tips på en blogg där det varje fredag är "Blommiga fredag" med ett tema för varje vecka.

Har du en egen blogg kan du göra ett inlägg där
 Bland rosor och bladlöss
Eller om du bara går in och kikar vad som finns.
Det är många bloggare som gör så fina inlägg och man kan få massor av idéer och tips.
Och fram för allt en härlig läsning.

Jag lägger en bild att klicka på i högerspalten så kommer ni dit.


 Det var en hälsning från mig till er.
Ha en fin helg.
Kram Meta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar