Bloggintresserade

7 juli 2013

Ett litet tips

Hej alla som kikar in!

Nu har jag mitt barnbarn här. Hon tycker om att pyssla precis som jag gör.
Idag när jag rensade bort en hel del av mina lammöron, de får så långa stänglar med blommor och när det regnar så mycket så lägger de sig ner över alla de andra blommorna
Jag har klippt av bladen och sen har E klistrat fast dom på en burk.
Jag brukar använda olika saker som gamla påskägg, olika modeller av styrolit, lampskärm ja vad man kommer på.
Man smetar klister på bladet och klistrar dit det ett och ett och i lager på varandra så det blir ett mönster. visar lite bilder så ser ni nog hur man gör.

Bilderna la sig inte som jag ville hoppas ni förstår ändå. annars får ni fråga i kommentarsfältet.
Lycka till
Kram Meta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar