Bloggintresserade

7 juli 2013

Jobbare


Hej mina vänner!
Det är några dagar sedan jag skrev, det är ju en massa som händer här både i rabatter och på allmänna fronten.
Vi har ju haft två rara flickor här som jobbat med den nya Hemsidan men även en del andra uppgifter har de haft. De har målat färdigt kaffestugan som blev så fin. de har även målat föreningslokalen och hann med lite målande på möbler till paviljongen. En lieman slog slänten och flickorna krattade upp skräpet så nu är det fint där med.
Jag sänder ett stort tack till flickorna för deras insatser här hos oss..

Jag har spanat lite hos grannarna i deras rabatter och hittade många fina saker. Här visar jag några Krolliljor som det finns massor av här i år och en rödvit Kaprifol som blommar för fullt, så vackert

Nu önskar jag er alla en fin dag med sol och en fin helg på kolonin.
Kram Meta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar