Bloggintresserade

21 juli 2013

Uppehåll.

 Hej alla ni som kikar in här.!

Nu är jag åter efter ett ofrivilligt uppehåll.

Det är så att min dator ville inte vara med längre så jag har införskaffat en ny och den ville absolut inte som jag.
Som tur är så finns det hjälp att få här på kolonin.
Webbansvarige Sussie har
 hjälpt mig att få ordning på alla inställningar så nu kör vi igen!!

 




 En kväll var jag ute och fotade lite ljus som finns här. 





Det finns många olika solcellslampor här hos oss. Det är bra för det blir ganska så mörkt på kvällarna nu.




Ikväll när jag satt ute till 23. tände jag lite levande ljus också
Det är så trevligt och stämningsfullt tycker jag


Det finns ju ingen gatubelysning här och det gör ju att mörkret  kryper på oss på kvällen.



Då gäller det att ha egen belysning.



Det var allt för ikväll.

Ha en härlig solig söndag
Kram Meta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar